+خیلی بامزه است که افکار متعصابه یه کشاورز کم‌سواد توی یکی از نقاط دور افتاده در آمریکا میتونه خیلی راحت روی سرنوشت من تاثیر بذاره، نه؟ رای این کشاورز قراره آینده من رو شکل بده! 

 

** تقریبا چهارسال پیش بود. همون موقعی که ترامپ انتخابات رو برده بود و کلینتون رو کنار زده بود. من از شنیدنش شوکه شده بودم. همون موقع با مدیرعاملمون یه جلسه داشتم و بحث به ترامپ هم کشیده شد. دقیقا یادمه که با یه ژست  «من کلی از سیاست سر در میارم» یک پایش رو روی پای دیگه انداخت و گفت: اینکه به نفع ماست. ترامپ یه آدم احمقه که خیلی راحت میشه بازیش داد.

خب، فعلا اونی که بازی خورده ما هستیم. 

 

+++نمیدونم اگه کلینتون رئیس‌جمهور شده بود، الان وضعیت ما چطور بود. یعنی میخوام بگم خیلی احمقانه است که انتخابات یک کشور دیگه اینقدر روی سرنوشت ما تاثیر داره. ما، برعکس اون چیزی که ادعا میکنیم، خیلی ضعیفیم. 

 

++++ من نمیتونم این قضیه رو بفهمم که چرا آمریکا هم درگیر بد و بدتر شده. مال خودمون رو درک میکنم. ولی دیگه آمریکا رو نه. یعنی هیچکس بهتر از اون بایدنِ زوالِ عقل گرفته نبود که بیارنش بالا و کشور رو دچار تنش نکنن؟ 

 

+++++ فکر کنم هالووین واقعی یه چند روز دیگه شروع بشه!