داشتم به یکسری موضوعات پراکنده فکر میکردم که یهویی این سوال خیلی مهم و حیاتی برام پیش اومد که جنتی چند سالشه؟

توی گوگل سرچ کردم و دیدم که بله. این عزیز دل نود و سه ساله شون تموم شده.

بعد به این فکر کردم که ملکه الیزابت چطور؟ جنتی ما دیگه باید از الیزابت اونا بزرگتر باشه!! باز هم در گوی سحرآمیز گوگل نگاه کردم و چنین جواب گرفتم که نه! الیزابت از جنتی ما یه سال بزرگتره!

بعد از اونجایی که گوی سحرآمیزم عادت داره همه چیز و همه کس رو بهم وصل کنه، شوهر الیزابت رو هم بهم نشون داد که دهن سرویس، تازه تولد 99 سالگیشو جشن گرفته و اگه نگاش کنی، اصلا هم شبیه 99 ساله ها به نظر نمیرسه. خیلی صاف و ثابت و سرحاله و اونقدرها هم که از یه 99 ساله انتظار میره، چروک نخورده.

ملکه الیزابت اول هم ماشالا 102 رو رد کردن و بعد عمرشون رو دادن به من و شما. یکی دو تا پرنسس رو هم چک کردم. آمار اونا هم بالا بود. کلا خانوادتا عمرشون به دنیاست.

هیچی دیگه. خلاصه که به خودم نهیب زدم دل به بزرگی عدد سن روسای حکومتی نبند. سن، برای آدم معمولیاست که کم کم به یه کابوس تبدیل میشه. وگرنه برای اونا فقط یه عدده عزیزم. و البته که مهم، دل آدمه.

(و صد البته مهم تر از اون، لایف استایلی که کلی پول خرجش میشه و برپایی نظام هایی که دم از عدالت و آزادی میزنن و دیگه گیوتینی برای زدن سر پادشاهان و ملکه ها و سران قدرت به دستشون برپا نمیکنن. مطمئنم که ماری آنتوانت از اون دنیا داره تمام قدرتمندانیکه سنشون از زمان گردن زدن اون بیشتره رو فحش میده)